понедельник, 2 декабря 2013 г.

Модуль3. Рефлексія.


Модуль 3. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме:
Основні питання це питання, що інтригують та зацікавлюють, – що є ефективним засобом заохочення учнів глибоко думати над значенням матеріалу, що вивчається. Коли учні зустрічаються із запитаннями, відповіді на які їх справді цікавлять, вони стають вдумливішими і допитливішими, серйозніше ставляться до навчання. А коли запитання допомагають учням побачити зв’язки між навчальними предметами та їхнім власним життям, навчання набирає для них більшого сенсу. Ми можемо допомогти своїм учням стати більш вмотивованими та самокерованими у навчанні шляхом формулювання правильних запитань. 
Що я взяла корисним для себе щодо Ключових запитань :
Учні повинні розуміти в чому цінність вивчення цього матеріалу.
Яке велике поняття вони намагаються розкрити
Що я взяла корисним для себе щодо Тематичних запитань :
Це запитання які можна поставити так, щоб вказати учням цікавий напрямок для дослідження. 
Що я взяла корисним для себе щодо Змістових запитань:
 Відповідь на ці запитання, передбачають короткі і точні  відповіді які учні зможуть дати наприкінці вивчення теми?
Змістові запитання не надто великі. Вони повинні мати одну правильну відповідь або невелику кількість безперечних правильних відповідей. 
Це ті питання, на які учні повинні відповісти і зрозуміти з тим, щоб вони могли відповідати на більш складні запитання навчальної теми?
Корисним для мене був перегляд зразків Основних запитань.


Комментариев нет:

Отправить комментарий