Модуль8. Рефлексія.
Картинка http://rusedu.net/category/1415/5948
Працюючи у цьому модулі я краще зрозуміла
роль оцінювання роботи учнів. Дуже добре, що оцінювання не вимірюється
кількістю набраних балів. Оцінювання перетворюється в процес коригування роботи
над проектом. Мета – не оцінити, а скоригувати процес дослідження
так, щоб учні в кінці кінців зрозуміли, що вони роблять, для чого вони це
роблять, що зміниться у їхньому житті, коли вони це зроблять, що кожен із них
особисто для себе одержить від цієї роботи.
Я маю надію на те, що учні одержать точну
відповідь на питання «Нащо мені все це треба?».
Учням подобається давати відповідь на питання
«А що ти сам про це думаєш? А як ти вважаєш?», в цих питання є прояв якоїсь
поваги до них.
На протязі роботи над проектом їм прийдеться весь час давати
відповіді на подібні питання. Вважаю, що це дозволить формувати у них
нові якості, нові знання і вміння, навчить «думать, мыслить, рассуждать».
Картинка http://rusedu.net/category/1415/5948
Комментариев нет:
Отправить комментарий