среда, 4 декабря 2013 г.

Модуль 4. Рефлексія.

Під час роботи у цьому модулі я з’ясувала для себе зміст  поняття "формуюче оцінювання", познайомилась із інструментарієм для  використання на різних етапах формуючого оцінювання, яка має здійснюватись протягом всього навчального процесу, визначила шляхи залучення учнів до  процесу оцінювання, зрозуміла, як визначати навчальні потреби учнів за допомогою  різних інструментів.
Мені здається, що тепер я зможу навчити своїх вихованців  розуміти власні особливості, що впливають на результативність навчання, використовувати сильні та посилювати слабкі сторони.
Мені особисто сподобалась таблиця ЗХД, але виникає питання:
чи завжди діти можуть дати об’єктивну оцінку своїм "можу"  і хочу;
як зберегти одночасно диференціацію і добровільне самовизначення учня;
Отримані мною знання важливі, оскільки дозволяють скоригувати власну діяльність незалежно від того, йдеться про проект чи проведення звичайного уроку.

Малюнок http://www.stena.ee/blog/zapiski-dumayuschej-mamy-kak-dumayut-deti

Комментариев нет:

Отправить комментарий