понедельник, 9 декабря 2013 г.

Модуль7. Рефлексія.


Модуль7. Рефлексія.
В даному модулі ми працювали в групах.
Поділилися ідеями про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів.
Переглядали приклади учнівських робіт.
Провели педраду, на якій розглядали питання, як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно - орієнтованого навчання.
Внесли зміни до свого плану вивчення теми.
Вибирали комп'ютерний програмний засіб для створення прикладу учнівської роботи.
Створювали приклад учнівської роботи.
рацювали над плануванням прикладів учнівських робіт.
Розглянули план оцінювання та інструменти оцінювання, які відповідають цьому прикладу, та з'ясовували  як система оцінювання забезпечує визначення того, чому саме навчилися учні при розробці та демонстрації свого учнівського проекту.
Я зрозуміла у якій мірі є складною організація досліджень учнями. Я розумію, що учням необхідно давати свободу вибору для організації досліджень, але самій так коригувати хід досліджень, щоб учні не вважали це насильством.
Я вважаю, що зміст завдань повинен відповідати рівню знань сильного учня для того, щоб більш слабкі учні могли покращити і поповнити свої знання.
Створення блогу не було складною роботою. Вважаю, що учні з задоволенням справляться з нею, їм буде цікаво, вони зможуть розвивати свої творчі здібності. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий