Модуль10. Рефлексія.
У своїй роботі я практикую такий метод: в кінці уроку,
незалежно від його типу, я пропоную учням задавати питання по
вивченій темі як мені, так і учням (навіть, якщо вони знають на них
відповіді). Як правило, рівень засвоєння знань я з’ясовую по кількості і
якості поставлених запитань. Я розумію, що учні зрозуміли, а що так і
залишилося неясним для них. Це дозволяє мені коригувати засоби і
методи викладання теми.
Цей модуль підтвердив, що я «не так уж и не
права».
Правильно поставлені питання спрямовують шлях дослідження. У
дослідження багато шляхів, і тому питання весь час коригуються до тих
пір, доки ми, нарешті, одержуємо те, що бажаємо.
Комментариев нет:
Отправить комментарий