четверг, 12 декабря 2013 г.

Модуль10. Рефлексія.

Модуль10. Рефлексія.
У своїй роботі я практикую такий метод: в кінці  уроку, незалежно від його типу, я пропоную учням задавати  питання по вивченій темі як мені, так і учням (навіть, якщо вони знають на них відповіді).  Як правило, рівень засвоєння знань я з’ясовую по кількості і якості поставлених запитань. Я розумію, що учні зрозуміли, а що так і залишилося неясним для них. Це дозволяє мені коригувати засоби і методи викладання теми.
Цей модуль підтвердив, що я «не так уж и не права».

Правильно поставлені питання спрямовують шлях дослідження. У дослідження багато шляхів, і тому питання весь час коригуються до тих пір, доки ми, нарешті, одержуємо те, що бажаємо. 


Комментариев нет:

Отправить комментарий