Модуль 5. Рефлексія.
Я маю певні сумніви стосовно
коректного дотримання авторського права учнями, і хотіла б мати інстументарій,
який допоможе мені впливати на рівень усвідомлення ними даної проблеми.
У цьому модулі йшла мова про те, які зміни може
внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
- мережа Інтернет може бути інструментом у проведенні
навчальних досліджень;
- забезпечити ефективне використання цього ресурсу
можна через опанування учнями пошуковими стратегіями (виділення
ключових понять, формулювання ефективних пошукових запитів);
- я повинна навчити дітей безпечній поведінці в мережі
Інтернет, критичному ставленню до інформації, веб-ресурсу, навчити оцінювати їх
за певними критеріями.
В даному модулі ми проводилаиспільну
роботу над електронними документами.
Використовували веб-документ для спільного редагування при
роботі над основними запитаннями теми.
В групах обговорювали презентацію оцінювання
навчальних потреб учнів.
Провели педраду про те, як забезпечити виконання
вимог державних освітніх стандартів та програм при використанні інноваційних
технологій.
Займалася пошуком та оцінюванням
інтернет-ресурсів.
Продовжувала роботу над планом вивчення теми. Провела
рефлексію власного навчання та планування на майбутнє.
Комментариев нет:
Отправить комментарий