вторник, 26 ноября 2013 г.

Модуль1. Рефлексія.

Модуль 1. Рефлексія.

На даний момент часу я досить добре володію компютерними технологіями.
Під час роботи над Модулем 1 я поновила свої знання про метод навчальних проектів
Сучасний світ характеризується стрімким соціальним, технологічним і політичним розвитком. Моє завдання допомогти учням набути здатності робити духовно-моральний вибір, бути мобільними та відповідальними у прийнятті рішень, вміти ефективно спілкуватися та бути успішним.
Цей модуль допоміг мені зрозуміти, що проектні технології можна застосовувати практично до кожної теми програми, а також обміркувати власні цілі навчання на  тренінгу і після нього.
В майбутньому я планую залучити всіх своїх учнів до проектної діяльності, навчити їх вчитися, ставити перед собою завдання, оцінювати якість власних набутих знань, прогнозувати та оцінювати результати своєї роботи над проектом. Також планую навчити учнів використовувати сучасні сервісні технології  в проектній діяльності.
Розглянуті в даному модулі допоміжні сайти допоможуть підвищити рівень викладання навчальної дисципліни в школі, а також  впроваджувати метод проектів в навчальних закладах.
В процесі роботи з електронним посібником одержала дуже багато корисної інформації, зафіксувала для себе адреси корисних сайтів.

Під час роботи над 1 модулем зявилося багато ідей по створенню власного проекту.
Моє завдання - ефективне використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі для формування в учнів навичок 21 століття.

Комментариев нет:

Отправить комментарий